Spletna stran Atalana, Alternativno svetovanje in izobraževanje, Maja Gramc s.p.
Skrajšani naziv podjetja: Maja Gramc s.p.
Telefon: +386 64 241 916
Transakcijski račun: 5357 2782 1031 5685 pri Delavski Hranilnici d.d.
IBAN: SI56 6100 0002 7854 867
BIC/SWIFT: HDELSI22
Matična številka: 9306986000
Ident. številka za DDV (ID): SI72315466
Zavezanec za DDV: NE
Registrski organ: AJPES, izpostava Brežice
Vpis v registrski organ: 23.1.2023
Šifra dejavnosti: P85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
Elektronski naslov: info@atalana.si
Direktor podjetja: Maja Gramc
24 ur na info@atalana.si
CENE IZDELKOV
Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Vse cene so spletne cene. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Maja Gramc s.p.
PLAČILO
Ponujamo možnost plačila:
po povzetju z gotovino – kupnino poravnate dostavnemu podjetju. Račun prejmete ob prevzemu in plačilu pošiljke skupaj s paketom.
z nakazilom na Maja Gramc s.p.. Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna v dogovorjenem roku.
V primeru plačila s kreditno kartico ob zaključku izberite možnost plačilo s kartico. Ob oddaji naročila boste preusmerjeni na varno povezavo za izvedbo plačila. Sprejemamo sledeče kartice BA Maestro*, Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron.
DOSTAVA
Spletna stran https://atalana.si/, se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo po celotnem svetu.
Strošek dostave po celotni Sloveniji, ne glede na težo pošiljke, znaša 2,90 EUR.
Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi, v tem primeru se zadevo preveri preko sledenja, po številki paketa.
Pri naročilu tečajev bodite pozorni na izbrani datum tečaja. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o plačilu tečaja. To potrdilo prinesite s seboj v kolikor se tečaj v živo.
DOBAVNI ROK
Fizični izdelki pri katerih je navedeno »Artikel na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 1 do 3 dni.
Pri izdelkih, kjer je navedeno Preveri« pomeni, da po vsej verjetnosti rok dobave ni točno znan. Zato moramo zalogo naknadno preveriti. V tem primeru prosimo, da nas kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte info@atalana.si in sporočili vam bomo predviden rok dobave.
Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite : Reklamacijski zapisnik
Če je izdelek uporabljen se reklamacija ne upošteva!
Naslov za vračilo:
Maja Gramc s.p., Cankarjeva ulica 5a, 8250 Brežice
Kaj je potrebno priložiti izdelku?
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik in kopijo računa.
Rok za vračilo kupnine
Vračilo prejetih kupnin bo podjetje opravilo v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.
REKLAMACIJE pošiljke
Maja Gramc s.p., odgovarja za stvarne napake izdelkov. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@atalana.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na Maja Gramc s.p., Cankarjeva ulica 5a, 8250 Brežice
Podjetje bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
Maja Gramc s.p., Cankarjeva ulica 5a, 8250 Brežice ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik ne prizna nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, lahko ga izberete sami: http://ec.europa.eu/consumers/odr/